Dag 3

18 juli 2017 - Haderslev, Denemarken

Vanmorgen na het ontbijt een korte wandeling gemaakt bij de camping. Het is in de ochtend nog bewolkt en doet de zon af en toe een poging om er door te breken.

Na het middageten bezoeken we de stad  Haderslev, waar we een stadswandeling door het centrum maken en de Haderslev Domkerk bekijken en mooie vakwerkhuizen.

Voor we weer terugrijden gaan we langs de Lidl om enkele boodschappen te doen.

Terug op de camping schijnt de zon volop, maar blijft de temperatuur schommelen rond de 20graden. Het is aangenaam en de korte broek kan aan om lekker te zonnen.

Tegen 8 uur wordt het buiten al aardig kil en vermaken we ons wel in de caravan. Dineke heeft  Spotify , offline aan,  en swingt  af en toe mee op haar  muziek en is  daarna gaan puzzelen. Ik ga de foto's bewerken om die weer op de blog te zetten.

Helaas valt iedere keer de internetverbinding weg.   Het is onmogelijk om enkele video opnamen van het graandorsen  bij Video's weer te geven.

Grenzend aan de camping is een enorm groot graanveld, waar vandaag bij droog weer de combines de rogge oogsten. Het lukt niet om de video in het blog te krijgen.
De video wordt (onder voorbehoud dat de internet verbinding niet wordt verbroken)nu  weergegeven op YouTube: https://youtu.be/jbNDZ9VPkbk.

Kopieer  dit in de bovenste regel van je browser om het filmpje te bekijken.

1. Anneliese peters:
    18 juli 2017
    Guus geweldig.vind het mooi om te volgen.ik weet dat in die landen de drank erg duur iswij zijn via Hamburg gegaan.ik dacht julie ook.vind het geweldig om het zo te kunnen volgen..wens jullie veel pluzier.geniet er van.gr van Anneliese
  2. GenG:
    20 juli 2017
    Maximum toegestane hoeveelheid mee? Of ietsje meer? Hier is het weer.ook omgeslagen. Regen.en.zon. Gerri zit bij de.fysio.