Dag 4

19 juli 2017 - Haderslev, Denemarken

Vanmorgen vroeg scheen om 0600 uur al de zon. We zijn om 09.00uur opgestaan en na een bakkie thee ons gaan douchen. Een prachtige douche van 1.50x2.50m , met wasbak en toilet. Daarna zijn we gaan ontbijten en ondertussen het 08.00u journaal van heden bekeken en daarna de uitzending van Jinek, die gisteravond is uitgezonden.

We hebben te doen met de wandelaars van de Vierdaagse, die onder zeer warme omstandigheden de 2e dag moeten lopen, maar ja het is een eigen keuze, dus geen medelijden.

Het is op de Sonderballe strandcamping nu zonnig met helderblauwe lucht, 20 graden met een lekker briesje. In de middag zou het oplopen naar 22 graden en de voorspelling is dat de  bewolking in de loop van de middag gaat toenemen. Vandaag gaan we lekker zonnen voor de caravan op ligbed en strandmat, om een beetje bij te kleuren. De internet verbinding is momenteel traag , waardoor het mij niet lukt om de foto's van gisteren in de reisblog  te krijgen.

Wensen alle familie, vrienden en kennissen  een mooie zonnige dag toe.

1. Veronika:
    19 juli 2017
    De verbinding wordt er noordelijk niet beter op. Je moet het echt van de campings hebben. Ik vertelde je over download maps.me (ook voor android). Dan heb je altijd je kaarten bij je. Ook kun je vastzetten. Dat is erg leuk want dan kun je de aantekeningen van je vorige reizen ook bekijken. Ging die machine vlak achter jullie langs? Inmiddels viel een korte bui in Maassluis, ook zonder zon blijft het klef warm.
  2. Anneliese peters:
    19 juli 2017
    Guus alle bewondering.voor deze onderneming.vind het prachtich ik hou alles bij.hier was het ook bloed heet.over de 30 gr.nu op het monent onweer.dus hoeven we de tuintjes niets te doen.petje af wat jullie nog kunnen doen.gr liefs Anneliese
  3. Veronika:
    20 juli 2017
    Guus kijk even op fb van Johanna Faber, zij is Zeeuwse en woont in Zweden. Op weg naar Mora staat de paardjesfabriek in "Nusnäs. Zie ook werkplaats/fabriekje beschilderde auto's bij Västanvik. Ook op weg naar Mora, wegje links af vóór de brug bij Leksand. Misschien doe je meer leuke ideetjes bij haar op.