Naam:
Foto’s:
1404
Video’s:

Over mij

Ik ben Guus Ickelsheimer, 76 jaar en nog aktief op vele fronten.

Naast het volkstuinieren is fotograferen s mijn grote hobby.  Werk met meerdere camera's, w.o. Nikon D300S met gewone,  groothoek- en telelenzen en Sony Cybershot DSC-H55.

Over mijn reis

In 2017 gaat de reis via Denemarken naar Zweden en Noorwegen.

In 2019  gaat de reis via Luxemburg naar Frankrijk (Elzas en Jura)

Reis samen met Dineke  met mijn auto  en caravan met een georganiseerde ANWB kampeerreisreis in een groep variërend van 15 tot 22 equipes met toeristische en technische begeleiding (voor pech van auto en/of caravan).

Wie meer wil weten kan mij een mail sturen naar [email protected] of [email protected]

Je kunt ook direct op het reisblog reageren en aanmelden om doorlopend op de hoogte te worden gehouden van mijn belevenissen.

Het is voor mij de eerste keer om met een reisblog aan de slag te gaan.

Andere jaren altijd voor een reis een website aangemaakt.

Op de website http://www.guusickelsheimer.nl  heb ik o.a. foto's geplaatst van onze vorige kampeerreis van de ANWB door de Spaanse Pyreneëen. Dus wie daarin geinteresseerd is kan daar een kijkje nemen. Verder heb ik nog andere websites  http://www.guus-ickelsheimer.nl

Van andere gemaakte reizen weer op andere websits. Wie daar meer over wil weten moet het mij maar laten weten dan geef ik die wel door.

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Noorwegen, Spanje, Tanzania, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.