Dag 18 – 3 augustus 2017

3 augustus 2017 - Idre, Zweden

Vandaag een autotochtje  gemaakt naar het Nationaal Park, waar de grootste waterval van Zweden is. Het is mooi zonnig weer.

De weg naar het Park gaat over verharde en onverharde wegen.

17 km rijden we over een onverharde weg en daar komt ons een rendier tegemoet. We stoppen. Het dier loop langzaam langs ons heen en duikt het bos weer in.

Te zien bij video’s.

Nadat we de auto daar geparkeerd hebben is het nog 2 km wandelen, d.w.z  trappen, lange houten vlonders en overal goed uitkijken voor de keien.

Het is de moeite waard om dit te zien. Hiervan weer veel foto’s gemaakt.

Daarna teruggereden naar Idre om boodschappen te doen en de tank weer helemaal vol te gooien met benzine, want morgen reizen we verder naar Noorwegen.

Om 18.30 hebben we een gezamenlijke maaltijd, die een ieder zelf moet betalen. Morgenochtend voor vertrek afrekenen bij de receptie.

Op het menu staat o.a. rendier vlees. Het is erg gezellig en om 08.30 gaan we terug naar de caravan.

Vlakbij de camping komen nog 2 mooie rendieren langs.

1. Bas en Maatje:
    4 augustus 2017
    Guus en Dineke
    Leuke camping en een heel mooi gebied je heb mooie foto's gemaakt
    Vooral van de rendieren de natuur is ook zo mooi die kleuren en dat mos op de vlakte kan je gebruiken voor kerststukjes, laten ze het niet zien want het is beschermd. Veel plezier en een goede reis naar Noorwegen .
  2. Anneliese peters:
    4 augustus 2017
    Guus dat was ff genieten van.de foto's.echt geweldig mooi.vind het super dat jij mij dat door stuurd.veel dingen herken ik nog van vroeger.met mijn Man.liefs van mij.ook voor Dineke.