Mooie tuin en aandoenlijk gekleurde huisjes.

24 juli 2017 - Sæby, Denemarken

Het kerkje in Saeby met mooie achtertuin en leuke, geel gekleurde huisjes, die je hier overal aantreft.

1. Veronika:
    24 juli 2017
    Saeby is bekend voor aanspoelen van amber/barnsteen/rav. Bezoek het Ravmuseum waar een schip is gemaakt van wel 30 cm. Het grootste stuk dat ooit is aangespoeld weegt bijna 4 kg. Mag je niet missen, kom je op je reis ook niet meer tegen. Ravsliberen -Algade 12A-9300 Sæby. Veel plezier.
  2. Anneliese peters:
    29 juli 2017
    Guus geweldig mooi.maar het weertje zit tegen.het land .of landen zijn geweldig.
    geniet er maar lekker van.was een poosje niet op mijn laptop.met Yvonne gaat heel .slecht.ze zijn gestop met de ghemo.heeft geen doel meer.was weer erger geworden.wees blij dat je gezond bent dat is de grootste.bezit.gr van Anneliese
  3. Guus:
    2 augustus 2017
    Leuk om je reacties op mijn blog te volgen. Vandaag in Idre Zweden waar ik weer foto's zet op blog. Gisteren geen goede WiFi. Groetjes