10 juni 2019 _vrije dag in Ribeauville Frankrijk

11 juni 2019 - Ribeauvillé, Frankrijk

Vanmorgen laat opgestaan. Het heeft bijna de hele nacht geregend.  Maar ook overdag is het maar af en toe even droog. Hebben nog een autoritje gemaakt naar het plaatsje Kayserberg, maar hebben de auto door de  regen niet verlaten. Vanmiddag zijn  we  op bezoek geweest  bij een echtpaar dat als deelnemer meeging met  de reis naar Griekenland in 2011 .

Die stonden toevallig ook op de camping Pierre de Courbertin.

Vanavond hebben we een gezamenlijke maaltijd genuttigd in Auberge Au Zahnacker, waar we te voet naar heen zijn gelopen in de gestaag vallende regen.

We kregen daar een heerlijke maaltijd  naar keuze voorgeschoteld.

Om 22.00 uur was iedereen weer terug op de camping met parapluie.

Omdat met de Pinksteren  alle winkels in Frankrijk de hele dag dicht zijn gaan we morgenvroeg voor vertrek naar onze volgende bestemming nog even inkopen doen.

Dan vertrekken we naar een camping in La Chaux de Fonds  Zwitserland, gelegen op ca 1000 meter hoogte.